Informacja o stanie przyjmowania i załatwiania spraw, kolejności załatwiania lub rozstrzygania.
Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Zgodnie z art.6 ust. 1 pkt 3 lit. e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej udostępnieniu podlega m.in. informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
- Pracownicy Urzędu załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
- Informacji o stanie spraw indywidualnychudzielają poszczególni pracownicy merytorycznie odpowiedzialnymi za ich załatwienie.
- Wykaz pracowników odpowiedzialnych za załatwienie poszczególnychspraw oraz dane kontaktowe udostępnione zostały w zakładce WYKAZ STANOWISK
- Jeżeli dany pracowniknie zajmuje się daną problematyką, powinien ustalić i wskazać osobę kompetentną do udzielenia niezbędnych wyjaśnień.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zuzanna Golczyk Data wytworzenia:
24 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Zuzanna Golczyk Data publikacji:
24 sty 2024, godz. 08:00
Osoba aktualizująca informacje
Zuzanna Golczyk Data aktualizacji:
24 sty 2024, godz. 08:00